Türkiye Tarım Kredi Kooperatifleri çatısı altında faaliyet gösteren Tarım Kredi Kooperatif Marketleri, köklü bir dönüşümle marka kimliğini yeniledi. Marketler, bugünden itibaren faaliyetlerine 'KOOP Market' adıyla devam edecek. Düzenlenen lansmanda, yeni markanın vizyonu ve hedefleri kamuoyu ile paylaşıldı.
Üreticiden Tüketiciye Güven Köprüsü
Yeni markanın lansmanında konuşan Tarım Kredi KOOP Market Genel Müdürü Şevket Varol Halepli, KOOP Market'in sadece bir satış noktası olmanın ötesinde bir misyon taşıdığını vurguladı. Halepli, "KOOP Market, üreticiden direkt, aracısız tüketiciye ürünlerini ulaştıran bir yapıdır. Biz bir market değiliz. Biz, Türkiye Tarım Kredi Kooperatifleri çatısı altında faaliyet gösteren bir ekosistemin son halkasıyız" dedi.
Genel Müdür Halepli, çiftçilerin ürettiği doğal ve güvenli ürünlerin, Kooperatifin kendi fabrikalarında işlenerek son halka olan KOOP Market'lerde güvenle tüketiciye sunulduğunu belirtti.
Marka Dönüşümü 6 Ay Önce Başladı, Tabelalar Aşamalı Değişecek
Marka dönüşüm sürecine dair detayları paylaşan Halepli, isim değişikliği sürecinin yaklaşık altı ay önce başladığını ifade etti. Eski adı Tarım Kredi Kooperatif Marketleri olan zincirin, bugünden itibaren resmen KOOP Market adıyla hizmet vereceğini aktardı.
Önemli bir not olarak, marka yenileme işleminin peyderpey yapılacağı belirtildi: "Şunun üzerine, bu değiştirme işlemini sadece yeni marketlerimizde ve yenilediğimiz marketlerde yapacağız. Hiçbir şekilde eski marketlerimizin tabelalarını değiştirmeyeceğiz."
Türkiye Genelinde 4.500 Satış Noktası ve 2026 Hedefleri
KOOP Market, yeni yüzü ve iletişim yaklaşımıyla tüketicilere hizmet vermeye devam edecek. Şevket Varol Halepli, toplamda 2.356 adet Tip 1 KOOP Market ile birlikte, Kooperatif bünyesindeki bakkal konsepti reyonları da dahil edildiğinde Türkiye genelinde 4.500 satış noktasına ulaştıklarını açıkladı.
Halepli, 2026 yılında da büyümeye devam etme hedefinde olduklarını ve özellikle Ankara ile İstanbul'da yeni market konseptleriyle tüketicilerin beklentilerine cevap vereceklerini dile getirdi.
KOOP Gibisi Bulunmaz: En Ucuz Olma Zorunluluğu Yok, Gerçek Değer Esas
Genel Müdür Halepli, ismin ötesine geçen bu değişimi bir "manifesto" ve "halkımıza verilen taahhüt" olarak nitelendirdi. "Çiftçiden gelen ham maddeyi... halkımıza en uygun fiyatla, malın gerçek değerini vererek sunmaya çalışacağız" dedi.
Halepli, fiyat politikalarına dair net bir açıklama yaparak, "Biz her zaman en ucuzu olamayız. Piyasadaki rakiplerimizle her zaman için bizi lütfen hem tüketici hem diğer gruplar elma elma olarak karşılaştıralım" ifadeleriyle, KOOP Market'in temel odağının çiftçiden gelen ham maddenin gerçek değerini koruyarak tüketiciye ulaştırmak olduğunu vurguladı.
