Tüketici Birliği Federasyonu Genel Başkanı Mehmet Bülent Deniz, 2024'ün tüketiciler için birçok sorunun yanı sıra çözümlerle de şekillenen bir yıl olduğunu belirtti. e-Ticaret, yüksek fiyat artışları, taklit ürünler ve restoranlardaki servis ücretleri, yıl boyunca en çok şikayet edilen konular arasında yer aldı. Ayrıca, operatörlerin zamlı tarifeleri ve istenmeyen SMS sorunları da tüketicilerde rahatsızlık yarattı. TÜKONFED Başkan Vekili İbrahim Güllü, fırsatçılığın ve etiket manipülasyonlarının fiyatları artırarak tüketicilerin alım gücünü zorladığını vurguladı


Formet Metal’den 641 Milyon TL’lik Sermaye Artırımı Kararı
#Şirket Haberleri / 02 Eylül 2025

2026 Silah Ruhsatı Fiyatları: Silah Ruhsatlarına %100 Zam Geldi!
#Gündem / 06 Eylül 2025

TUKAŞ, THYAO, ASTOR... BIST 100'de Destek ve Direnç Seviyeleri (5 Eylül 2025)
#Piyasa / 05 Eylül 2025
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *