Tüketici Birliği Federasyonu Genel Başkanı Mehmet Bülent Deniz, 2024'ün tüketiciler için birçok sorunun yanı sıra çözümlerle de şekillenen bir yıl olduğunu belirtti. e-Ticaret, yüksek fiyat artışları, taklit ürünler ve restoranlardaki servis ücretleri, yıl boyunca en çok şikayet edilen konular arasında yer aldı. Ayrıca, operatörlerin zamlı tarifeleri ve istenmeyen SMS sorunları da tüketicilerde rahatsızlık yarattı. TÜKONFED Başkan Vekili İbrahim Güllü, fırsatçılığın ve etiket manipülasyonlarının fiyatları artırarak tüketicilerin alım gücünü zorladığını vurguladı


Çitlekçi TOGG Çekiliş Sonuçları 2025 (13 Haziran) Belli Oldu: Asil-Yedek Kazananlar Listesi ve TOGG Sorgulama Ekranı
#Gündem / 13 Haziran 2025

YKS’ye Küpeyle Giremeyen Genç Kız Sosyal Medyada Viral Oldu! Küpesini Çıkartmayan Kızın Instagram Adresi…
#Gündem / 23 Haziran 2025

DERHL’de Hayal Kırıklığı: “Altınbaş’a Güvendim, Özür Dilerim”
#Şirket Haberleri / 23 Haziran 2025
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *