Tüketici Birliği Federasyonu Genel Başkanı Mehmet Bülent Deniz, 2024'ün tüketiciler için birçok sorunun yanı sıra çözümlerle de şekillenen bir yıl olduğunu belirtti. e-Ticaret, yüksek fiyat artışları, taklit ürünler ve restoranlardaki servis ücretleri, yıl boyunca en çok şikayet edilen konular arasında yer aldı. Ayrıca, operatörlerin zamlı tarifeleri ve istenmeyen SMS sorunları da tüketicilerde rahatsızlık yarattı. TÜKONFED Başkan Vekili İbrahim Güllü, fırsatçılığın ve etiket manipülasyonlarının fiyatları artırarak tüketicilerin alım gücünü zorladığını vurguladı


YKS’ye Küpeyle Giremeyen Genç Kız Sosyal Medyada Viral Oldu! Küpesini Çıkartmayan Kızın Instagram Adresi…
#Gündem / 23 Haziran 2025

Emniyet Personeline 12.000 TL ile 16.000 TL Arasında Yan Ödeme Artışı
#Gündem / 16 Temmuz 2025

Cenk Karşit Hakkında SPK’dan 18,5 Milyon TL’lik İdari Para Cezası! Cenk Karşit Kimdir?
#Şirket Haberleri / 17 Temmuz 2025
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *