Turkcell, TIME dergisi ve araştırma şirketi Statista'nın 50 ülkeden 200 bin kişiyle yaptığı görüşmelerle hazırladığı "Dünyanın En İyi Şirketleri 2025" listesinde yer almayı başardı. Şirket, bu listede insan odaklı yaklaşımı sayesinde global bir başarıya imza attı.
Çalışan memnuniyeti, gelir artışı ve ESG (Çevresel, Sosyal ve Yönetişim) verilerine göre hazırlanan 1000 şirketlik listede Turkcell, Türkiye'de ilk 3 arasında yer alırken, telekomünikasyon sektöründe birinci oldu.
Ayrıca, dünya telekom şirketleri sıralamasında da adını ilk 5'e yazdırdı. Şirket, geçen yıl da Forbes'un "Dünyanın En İyi İşverenleri" listesinde yer almıştı.
İnsan Odaklı Yaklaşım ve Başarıya Giden Yol
Turkcell, İnsan Kaynakları yaklaşımını çalışanları merkeze alarak şekillendiriyor ve onlara hayatlarının her alanında değer katan bir deneyim sunmayı hedefliyor.
Çalışanlarının işini kolaylaştıran, gelişimlerini destekleyen ve yaşam kalitelerini artıran sistemler kurmayı amaçlayan şirket, sunduğu yan haklarla da çalışanlarının yanında yer alıyor.
Turkcell Genel Müdürü Ali Taha Koç, bu başarıdan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, "İnsan odaklı, kapsayıcı ve yenilikçi bir anlayışla çalışmalarımıza yön veriyoruz." şeklinde konuştu.
Koç, Turkcell'in en değerli sermayesinin çalışanları olduğunu vurgularken, bu vizyonun uluslararası düzeyde takdir edilmesinin kendilerini motive ettiğini belirtti. Koç, "Bu başarıda emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkürlerimi sunuyorum." diyerek sözlerini tamamladı.
