YatırımX Otomobil “2 Aylık Pişmanlık”: 3008 Sahibi Araçtan Şikayetçi

“2 Aylık Pişmanlık”: 3008 Sahibi Araçtan Şikayetçi

Peugeot 3008 sahibi bir kullanıcı, aracı aldıktan sadece iki ay sonra yaşadığı elektronik arızalar nedeniyle isyan etti. Camlar kapanmıyor, kapılar kilitlenmiyor. Servisten ise “Olur öyle” yanıtı geliyor.

Haber Metni:
Peugeot’un popüler SUV modeli 3008, bir kullanıcıyı deyim yerindeyse canından bezdirdi. Yaklaşık iki ay önce sıfır olarak aldığı aracıyla ilgili yaşadığı sorunları sosyal medyada paylaşan kullanıcı, hem araçtan hem de servisten şikâyetçi olduğunu açıkladı.

“Bu bir pişmanlık öyküsüdür” sözleriyle başlayan yorumda, aracın camlarının kapanmadığı, kapılarının kilitlenmediği ve elektronik sisteminin sürekli arıza verdiği belirtildi. Kullanıcı, iki ay içinde tam üç kez servise gitmesine rağmen her seferinde “Olur öyle, yazılım güncellenir” gibi geçiştirici cevaplarla geri gönderildiğini, ancak hiçbir kalıcı çözüm sunulmadığını söyledi.

En büyük sıkıntının, servisin sorunu çözmek yerine durumu normalleştirmeye çalışması olduğunu dile getiren araç sahibi, “Cam sorunu hâlâ devam ediyor, şimdi de aracın ekranı kendi kendine kapanıyor, gösterge paneli donuyor. Ne güvenlik kalıyor ne konfor. Bu markanın önünden bir daha geçmem.” sözleriyle tepkisini dile getirdi.

 

Son olarak, “Peugeot 3008 almayı düşünenler iki kere düşünsün” diyerek benzer mağduriyetlerin yaşanmaması adına tüketicilere uyarıda bulundu.

Kullanıcının yaşadığı bu sıkıntılar üzerine Peugeot yetkili servislerinden henüz resmi bir açıklama yapılmış değil.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *