Türkiye'deki büyük bir perakende zinciri ile yeni bir iş birliğine imza attı. Şirket, Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yaptığı bildirimde, yeni ürünü olan 1 litrelik meyveli "Kefirim" markasının ülke genelindeki 13.000'den fazla mağazada satışa sunulacağını duyurdu. Bu stratejik hamlenin, şirketin ciro ve tonaj hedeflerine olumlu katkı sağlaması bekleniyor.
Yeni Ürün ve Artan Kapasite
Altınkılıç Gıda (ALKLC), yakın zamanda kefir üretim hatlarında kapasite artırımı yaparak bu büyük anlaşmaya hazırlandığını belirtti. Şirket, yeni meyveli kefir ürünüyle pazar payını genişletmeyi ve perakende sektöründeki varlığını güçlendirmeyi hedefliyor. KAP açıklamasında, bu iş birliğinin şirketin faaliyetlerine "olumlu etki" yapacağı vurgulandı.
