Nurol Yatırım Bankası (NRBNK), 2025 yılı net dönem karından karşılanmak üzere sermayesini güçlendirme kararı aldı. Banka, iç kaynaklardan 3 milyar 350 milyon TL tutarında bedelsiz sermaye artırımına gidiyor.
Nurol Yatırım Bankası tarafından Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yapılan açıklamaya göre, bankanın mevcut 5 milyar 900 milyon TL olan sermayesi, bedelsiz pay alma hakkı kapsamında 3 milyar 350 milyon TL artırılarak 9 milyar 250 milyon TL'ye çıkarılacak. Söz konusu artırımın tamamı, 2025 yılı dağıtılabilir net dönem karından karşılanacak.
Bankanın yönetim kurulu tarafından oy birliği ile alınan karar doğrultusunda, sermaye artırım oranı yüzde 56,78 olarak belirlendi.
