Dolar currency
39,5599
0.09%
YatırımX Şirket Haberleri ŞOK Marketler'in ilk çeyrek cirosu Açıklandı! Büyük başarı...

ŞOK Marketler'in ilk çeyrek cirosu Açıklandı! Büyük başarı...

ŞOK Marketler, bu yılın ilk çeyreğinde cirosunu yüksek rakamlara çıkararak ve mağaza sayısını 11 bin 18'e yükselterek sektörde dikkat çeken bir başarı elde etti.

ŞOK Marketler, bu yılın ilk çeyreğinde cirosunu 54 milyar liraya çıkararak, mağaza sayısını 11 bin 18'e yükseltti. Şirket, sektörde dikkat çeken bir başarı elde etti ve büyüme hedeflerine kararlılıkla ilerledi. Müşteri memnuniyetini ön planda tutan ŞOK Marketler, hızla büyümeye devam ediyor. Bu başarıyla birlikte şirket, sektördeki konumunu daha da güçlendirmiş oldu.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, ŞOK Marketler, 2025'in ilk 3 ayına ilişkin finansal sonuçlarını kamuoyuyla paylaştı. Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) bildirilen sonuçlara göre, net satış gelirlerini geçen yılın aynı dönemine göre reel olarak yüzde 5 artırarak 54 milyar liraya çıkaran ŞOK Marketler, mağaza sayısını 11 bin 18'e yükseltti.

ŞOK Marketler Üst Yöneticisi (CEO) Uğur Demirel, yaptığı açıklamada, 2025'in ilk çeyreğinde yatırımlarını ve büyümeyi sürdürdüklerini belirterek, müşterilerin bütçesine ve Türkiye ekonomisine katkı sağladıklarını vurguladı.

Demirel, bu yıl Ramazan ayında da müşterilerin yanında olduklarını ifade ederek, geçen yılın fiyatları ve özel indirimlerle kampanyalar düzenlediklerini belirtti. Müşterilere kaliteli ürünleri en uygun fiyatlarla sunma hedefiyle çalıştıklarını dile getiren Demirel, 'Win' sadakat programı kapsamında müşterilere özel avantajlar sağladıklarını ve yerli üretime destek verdiklerini kaydetti.

Şok Marketler, temel gıda ve ihtiyaç ürünlerinde müşterilere avantajlı alışveriş imkanı sunmaya devam ediyor. Ramazana özel 100 temel ihtiyaç ürününü 2024 Mart ayı fiyatlarıyla satışa sunan şirket, "Her Gün Ucuz Fiyat" ve "ŞOK Ucuz Hep Ucuz" kampanyalarıyla müşterilerinin bütçelerine destek oluyor. Ayrıca, Tarladan Sofraya yaklaşımıyla yerli üreticiye destek veren ŞOK Marketler, sürdürülebilir tarım ve yerel kalkınmaya katkı sağlıyor.

Manisa'nın Akhisar ve Bursa'nın Gemlik ilçelerindeki bahçelerden elde edilen Lio Zeytin marka ürünler, doğal fermentasyon yöntemiyle işlenerek müşterilere sunuluyor. ŞOK Marketler, "ŞOK'ta Ben de Varım" projesiyle kadın kooperatiflerinin ürettiği el emeği ürünleri mağazalarında müşterilerle buluşturarak kadınların ekonomik ve sosyal yönden güçlenmesine destek olmayı sürdürüyor.

ŞOK Marketler, yenilikçi bakış açısıyla büyümeyi ve topluma katkı sağlamayı hedeflerken, müşteri memnuniyetini ve yerli üreticiye desteği ön planda tutmaya devam ediyor.

Yorumlar
Aşağıdaki görselde işlemin sonucu kaçtır?
Captcha Image
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *