Fahiş fiyat artışları ve stokçulukla ilgili şikayetler, Türkiye'de birkaç kanaldan yapılabiliyor. Bunlar arasında Alo 175 hattı, e-Devlet platformu ve Haksız Fiyat Artışı Şikayet Sistemi yer alıyor. Ayrıca, CİMER ve Maliye Bakanlığı’na da başvurulabilir. Ticaret Bakanı, fiyat artışlarını ve stokçuluğu yakından takip ettiklerini belirterek, vatandaşların bu tür durumu bildirebilirler.


Yurt Dışından Alışveriş Yasaklandı mı? 1 Nisan'da Yürürlüğe Giren Yeni Düzenleme Ne Getiriyor?
#Gündem / 01 Nisan 2025

Volkan Konak Müslüman mı?
#Gündem / 31 Mart 2025

İpekyol, Machka ve Twist Markaları Neden Boykot Ediliyor? İşte Detaylar…
#Gündem / 07 Nisan 2025
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *