Brand Finance tarafından yapılan araştırmaya göre Türkiye'nin en değerli markaları listesi açıklandı. Toplamda 125 markanın değerinin geçen yıla göre yüzde 15,6 artarak 17 milyar dolara ulaştığı belirlendi. Bu yıl listeye 24 yeni markanın daha eklenmesiyle Türkiye'nin en değerli markaları arasında değişiklikler yaşandı. Brand Finance verilerine göre Türkiye'nin en değerli markaları belirlendi.
-THY, 2 milyar 266 milyon dolarlık marka değeriyle Türkiye'nin en değerli markası olmaya devam ediyor.
-Arçelik, 1 milyar 645 milyon dolarlık marka değeriyle listenin ikinci sırasında yer alıyor.
-İş Bankası, 1 milyar 240 milyon dolarlık marka değeriyle geçen yıla göre bir basamak yükselerek üçüncü sıraya yükseldi.
-Vestel, 928 milyon dolarlık marka değeriyle geçen yıla göre bir sıra gerileyerek dördüncü sıraya indi.
-Ford Otosan, 905 milyon dolarlık marka değeriyle beşinci sırada kendine yer buldu.
-Ziraat Bankası, 875 milyon dolarlık marka değeriyle yedinci sırada bulunuyor.
-LC Waikiki, 828 milyon dolarlık marka değeriyle sekizinci sırada yer alıyor.
-Garanti BBVA, 721 milyon dolarlık marka değeriyle dokuzuncu sırada kendine yer buldu.
-Yeni Rakı, 590 milyon dolarlık marka değeriyle Türkiye'nin en iyi on marka arasında bulunuyor.
-Vakıfbank, 386 milyon dolarlık marka değeriyle on birinci sırada yer alıyor.